حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

مدل حفاظ دیواری

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ق.ظ

مدل حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری در روزگار کنونی به‌عنوان یک کالای محافظتی مورد استقبال قرارگرفته و به خاطر چینش نامنظم و لبه‌های بسیار نازک و تیزش به یک عامل خوب برای دور ساختن افراد ناشناس تبدیل‌شده است.

 

مدت طولانی از تولید حفاظ‌های نسل جدید نمی‌گذرد و آنها را می‌توان طرح‌هایی دانست که در طی سال‌های اخیر روانه بازار شده‌اند.

 

این حفاظ‌ها در اندازه‌های یک یا دو متری به قطعه‌های مجاور و همچنین به کف دیوار جوش می‌شوند و ازاین‌رو جداسازی و عبور از این سازه‌های عملاً غیرممکن می‌باشد.

 

جوش‌های مدل حفاظ دیواری به‌قدری محکم است که حتی در صورت درخواست مالکان بنا به کندن و جابه‌جایی آنها عملاً این کار غیرممکن خواهد بود، چه برسد به شکستن و عبور نمودن از آن توسط سارقان آن‌هم درزمانی کوتاه که آنها در اختیاردارند.

 

امروزه تولیدکنندگان بسیاری هستند که به طراحی و اجرای این نوع حفاظ‌ها اقدام نموده و امنیت کافی را مهمان منازل، باغ‌ها، ویلاها و ... می‌کنند.

 

چرا حفاظ دیواری مورد لزوم مکان‌ها است؟

مدل حفاظ دیواری سارقان قبل از آنکه به دنبال بررسی موانع ورود چون درب ضد سرقت، دوربین مداربسته و ... باشند محیط اطراف مکان را مورد کنکاش قرار داده و با مشاهده مدل حفاظ دیواری بر فراز دیوارهای آن مکان حتی فکر نزدیک شدن به آن ملک را به سر راه نمی‌دهند.

 

بدین ترتیب ریسک سرقت پایین آمده و ورود به منازل تا حد زیادی کاهش می‌یابد. دیگر می‌توان این نوع حفاظ‌ها را به‌عنوان پرفروش‌ترین کالاهای ساختمانی به‌حساب آورد و بازار حفاظ ایران را پررونق‌ترین دانست.

 

اگر قصد خرید مدل حفاظ دیواری رادارید اما از قیمت آن نگران هستید باید بدانید، علت جلب‌توجه عموم به سمت این کالاها در کنار طراحی عالی و کارشناسی، قیمت‌های پایین آنها است.

 

از طرفی شما قادرید به سفارش این حفاظ با تراکم‌های مختلف نیز اقدام نمایید تا خریدی به‌صرفه‌تر داشته باشید، البته از بابت میزان قدرت و توانایی‌شان در امر محافظت نیز خیالتان آسوده باشد، زیرا حتی کم‌حجم‌ترین آنها نیز قادر هستند، به‌خوبی از مکان موردنظر شما مراقبت کافی را به عمل‌آورند.

 

مدل‌های مختلف حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری امروزه وقتی سخن از مدل حفاظ دیواری به میان می‌آید اغلب حفاظ شاخ گوزنی در ذهن همگان تداعی می‌شود اما مسلماً این نوع حفاظ به یک نمونه خاص خلاصه نشده و با موارد دیگری چون لیلیوم نیز خودنمایی می‌کند.

 

اما به علت کارایی عالی و قیمت مناسب در اکثر اوقات با ذکر مدل حفاظ دیواری افراد عادی و متخصصان امر همان حفاظ شاخ گوزنی را در ذهن تصور می‌نمایند. به‌راستی‌که زیبایی و نماسازی عالی که این نوع حفاظ به ارمغان می‌آورد.

 

باعث می‌شود منازلی که به لوکس و زیبایی نمای بیرون خود همچون دکوراسیون داخلی اهمیت می‌دهند، به انتخاب این محصول کارآمد روی بیاورند و در برابر هر نوع روش ورود غیرمجاز، به مدد این محصولات سدی محکم بنا کنند.

 

بدین ترتیب مدل حفاظ دیواری انتخاب تمامی ساختمان‌ها اعم از مسکونی، اداری، باغ، ویلا و ... است که طلب امنیت یکی از مهم‌ترین معیارهای آنها می‌باشد.

 

مواد اولیه محدودتر و فعالیت کمتر در زمان تولید و اجرای این سازه‌ها که قیمت‌های نازل‌تر آن را رقم‌زده، سبب ارجحیت آن گشته و باعث شده کمتر کسی برای برقراری امنیت به سراغ نمونه‌های قدیمی برود.

 

میزان کیفیت حفاظ دیواری دست‌دوم

مدل حفاظ دیواری بسیاری برای به دست آوردن قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر به دنبال خرید نمونه‌های دست‌دوم مدل حفاظ دیواری می‌باشند.

 

که در مقابل این امر باید بگوییم دستیابی به چنین محصولی درواقع تا حد زیادی غیرممکن است، زیرا اولاً همان‌طور که گفتیم این کالا نسل جدیدی بوده و نمونه‌های دست‌دوم آن در بازار موجود نیست، ثانیاً تمام کسانی که به تهیه این محصول اقدام می‌کنند، آن را برای یک‌عمر خریداری می‌کنند و در اکثر اوقات قصد تعویض آن را ندارند.

 

 

ثالثاً اگر در مواردی اندک چنین اتفاقی بی افتد و حفاظ‌ها از جای خود جدا شوند، به علت جوش‌های فراوان در سطحشان آنکارایی ابتدایی خود را ازدست‌داده و مانند روز اول مقاوم و مستحکم نیستند.

 

با چنین توضیحاتی فکر می‌کنیم اگر از همان ابتدا به خرید مدل حفاظ دیواری نو اقدام نمایید کار عاقلانه‌تری بوده و در طولانی‌مدت پشیمانی را به سراغ شما نمی‌آورد.

 

بدین ترتیب باید دانست حفاظ‌ها امکان استفاده مجدد نداشته و در صورت انجام چنین عملی نباید از آنها انتظار مقاومت ابتدایی را داشت.

 

نکات مهم در زمان انتخاب حفاظ دیواری برای ویلاها و باغ‌ها

مدل حفاظ دیواری باغ‌ها و ویلاها بهترین مکان را برای کسب آرامش مهیا می‌کنند و مناظر زیبایشان چشم و دل آدمی را نوازش می‌دهد، اما این فضاها به علت اینکه اغلب در خارج از محیط شهری بنا می‌شوند، برقراری امنیت در آنها کار دشوارتری است.

 

مدل حفاظ دیواری با امنیت بخشیدن به این مکان‌ها گذر لحظات را برای ساکنین لذت‌بخش‌تر می‌کنند و حتی در زمان نبود سکنه و خالی بودن بنا مانند نگهبانانی زبده و کارآزموده به مراقبت و حراست از ساختمان می‌پردازند.

 

همان‌طور که گفتیم ما ویلاها را برای زیبایی آنها می‌پسندیم، حال‌آنکه اگر با حفاظ‌هایی نازیبا دیوارهای آنها پوشیده شود، به‌راستی تأثیر منفی بر حس زیبایی‌شناسی افراد گذاشته و دیگر یک ویلا آن گیرایی لازم را ندارد.

 

مدل حفاظ دیواری آن‌قدر توانمند است که خود به یک عضو فعال در دکورسازی بدل شده و با ایجاد طرح‌هایی متنوع در پیکره‌اش خود به‌تنهایی به یک الگوی زیبایی بدل می‌شود.

 

پس اگر تصمیم به انتخاب یک نمونه از این حفاظ‌ها را داشتید حتماً تأثیر زیبایی آن را بر ساختمان خود بررسی نموده و در کنار امنیت به توانایی آن در ایجاد برازندگی نیز توجه نمایید.

 

وقتی از دید یک انسان عادی به درب و پنجره‌ها و دیوارهای ویلاها نگاه می‌کنیم آن را غرق در زیبایی می‌بینیم اما اگر از دید یک سارق به این فضا نگاه کنیم، آنها را راه‌های نفوذی می‌یابیم که رسیدن به یک سرقت آسوده و بی‌دردسر را فراهم می‌سازند.

 

با انتخاب یک مدل حفاظ دیواری مناسب و قرار دادن حفاظ بر روی پنجره‌ها آسودگی خاطر را از سارقان صلب نموده و آنها را برای رسیدن به مقاصد شومشان ناکام می‌گذاریم.

 

بهترین نمونه حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری برای یافتن بهترین نمونه مدل حفاظ دیواری باید به نیاز خود رجوع نمایید، زیرا اغلب مدل‌های حفاظ‌ها دارای کارایی عالی بوده و آن امنیت و مقاومت لازم را عرضه می‌کنند.

 

پس این نیاز و خواست مشتریان است که بهترین را رقم‌زده و یک کالا را نسبت به نمونه‌های مشابهش برای آنها در اولویت انتخاب قرار می‌دهد.

 

برای مثال انتخاب کسانی که زیبایی ملاک ابتدایی آنها بوده و تنها عنصری است که توجهشان را به سمت خود جذب می‌کند، مسلماً باکسی که قیمت معیار بی‌قیدوشرطش است بسیار متفاوت می‌باشد. همچنین افرادی که مقاومت را ترجیح می‌دهند و ارزش‌هایی چون به‌روز و مدرن بودن چنان‌که باید برایشان اهمیت ندارد، قطعاً گزینش متفاوت‌تری دارند.

 

پرفروش‌ترین حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری لوکس که در عین امنیت بالا در زیبایی نیز منحصربه‌فرد بوده و پوشش حفاظتی خوبی را بر فراز دیوارها ایجاد نماید، در فهرست پرفروش‌ترین قرار می‌گیرد.

 

به‌واقع نمای ساختمان‌های ویلایی با ورود این عناصر به آنها بیش‌ازپیش دلربا شده است. امروزه مدل حفاظ دیواری را بانام‌های متفاوت نرده دیوار، حفاظ روی دیوار و حفاظ دیوار خطاب نموده ولی کارایی یکسانی را که ارائه امنیت بیشتر است از آنها انتظار دارند.

 

در هنگام خرید این سازه‌ها دقت نمایید که در دام تولیدکنندگان غیرحرفه‌ای گرفتار نشده و بدین واسطه کالایی نامرغوب را به دست نیاورید.

 

مکان جوش‌ها، متریال به‌کاررفته و استانداردهای طراحی حفاظ اگر باکیفیت نباشند، به‌جای آنکه مانعی برای ورود سارقان تلقی شوند، کمک‌رسانی برای انتقال آنها از روی دیوار به داخل ساختمان محسوب می‌گردند.

 

به کار بردن میلگردهایی نامرغوب، سست و یا پوسیده و استفاده از جوش‌هایی ضعیف و معمولی یا رنگ‌هایی بی‌کیفیت درواقع استانداردهای یک حفاظ ایمن را برهم می‌زنند.

 

این تولیدکنندگان غیرمتخصص به بهانه سود بیشتر به ارائه جنسی باقیمتی نازل و کالایی غیرمطمئن و ناکارآمد به خریداران پرداخته و با این عمل خود متأسفانه هیچ مانعی بر سر راه سارقان طمع‌کار ایجاد نمی‌کنند.

 

حفاظ دیواری و تحولات آن درگذر زمان

مدل حفاظ دیواری فقط به نمونه‌های سرنیزه اطلاق می‌شد و دیگر شاهد تنوع چندانی در نمونه‌های مختلف آن نبودیم و افرادی که جویای امنیت بیشتر بودند فقط یک انتخاب واحد داشته و عملاً برای رسیدن به مواردی بیشتر محدودیت زیادی در مقابل خود احساس می‌کردند.

 

شاید هنوز هم در کوچه و خیابان این حفاظ‌های سرنیزه را بسیار ببینیم که عمده معایب آنها که باعث شده متصدیان امر را به تولید نمونه‌های دیگر ترغیب نماید عدم حجم این عناصر است.

 

باکمی بررسی در نمونه‌های جدید حتماً متوجه حجم قابل‌توجه آنها بر روی دیوار شده به‌گونه‌ای که برخی از آنها را حتی می‌توان به سفارش مشتری با حجم‌های بالاتر نیز تولید نمود. نکته دوم عدم عرض کافی در این سازه‌ها است که به چشم می‌خورد.

 

حفاظ‌های سرنیزه فقط بر ارتفاع دیوار افزوده و توانایی برای اضافه نمودن به عرض خود نداشتند، ازاین‌جهت آن ایمنی لازمی را که انتظار می‌رود از آنها شاهد نبودیم.

 

مقوله زیبایی را نیز که بارها اشاره نمودیم و به‌راستی‌که عنصری است که سبب شد با ورود مدل حفاظ دیواری با طرح‌های متنوع و زیبا دیگر کم‌کم رغبت و میل به استفاده از سرنیزه‌های نازیبا محدود شود.

 

گذر زمان به‌راستی توانست با تغییر ظاهر حفاظ‌ها پس از مدتی آنها را بهینه نموده و میله‌های فلزی ساده را به نقش و نگارهایی بی‌بدیل تبدیل نماید.

 

دلایل استفاده از حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری در تمامی زمینه‌ها نسبت به نمونه‌های قدیمی برتری دارد و این برتری تا حدی است که گمان می‌رود تا سالیان درازی بازار حفاظ را به تسخیر خود درآورد و با برطرف نمودن ایرادهای حفاظ‌های قدیمی از پیکر خود به‌عنوان نسلی برآمده از فناوری‌های جدید به بازار رقابت وارد شود.

 

این نسل جدید توانسته خود را به مزایای پرشماری آراسته سازد و همین موارد دلایلی محکم برای استفاده و خرید این کالا گشته است در ادامه به‌صورت اجمالی به معرفی برخی از این مزایا می‌پردازیم:

 

  • ایجاد مانع برای راه رفتن و ایستادن بر لبه دیوار به علت عرض 35 تا 40 سانتی‌متری
  • ایجاد جراحت و زخم در سارقان در صورت عبور به علت وجود لبه‌های تیز و برنده
  • وجود یک حجم قابل‌قبول آن‌هم مملو از لبه‌هایی تیز و خطرناک
  • در نظر گرفتن زیبایی به‌عنوان یک معیار ثابت در انواع نمونه‌های حفاظ‌های کنونی
  • استحکام بالا به علت جوش از چندین نقطه و به‌صورت هم‌زمان
  • ارائه قیمت‌هایی به‌صرفه‌تر و موردقبول بودجه عموم
  • تنوع در ارتفاع، رنگ و طرح
  • امکان اعمال سلایق شخصی کارفرمایان و مشتریان و سازگار نمودن محصول با خواست آنها

 

این دلایل به‌راحتی برتری حفاظ‌های امروزی را بر سرنیزه‌های قدیمی به اثبات رسانده و آن را به‌عنوان کالایی متناسب با معیارهای جهانی معرفی می‌کند.

 

انتظارات عمده از حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری تمامی کسانی که به خرید مدل حفاظ دیواریروی می‌آورند با انتظارات متفاوتی به سمت آنها متمایل می‌شوند، اما در میان تمامی آنها می‌توان سه انتظار عمده را برشمرد و به علت اهمیت ویژه بر آنها پافشاری بیشتری نمود.

 

  • امنیت اولین ملاک مهم:

نرده‌های نیزه‌ای قدیمی به‌تمامی افراد این اجازه را می‌دادند که به‌راحتی در کنار آنها بر روی دیوار بایستند. در چنین حالتی سارقان فرصت پیدا می‌کنند.

 

از فراز دیوار به بررسی مکان و راه‌های ورودی ساختمان بپردازند، اما به‌راستی ایستادن در کنار مدل حفاظ دیواری نیز به همین سهولت است؟

 

درواقع حتی فکر کردن به این موضوع به علت شاخک‌های تیز آن ذهنیتی خطرناک بوده و عملی غیرواقعی است.

 

حفاظ حجم مناسب و سطح خارجی امنی را از دیوارها پدید می‌آورد و به‌خوبی آن را پوشش می‌دهد. نوک‌های فلزی در تراکم بالا عامل بازدارنده مناسبی محسوب می‌شوند.

 

عبور از دیوار را غیرممکن می‌نمایند و سارقان در صورت تصمیم به عبور از آن می‌دانند که صدمات جبران‌ناپذیری در انتظار آنها است.

 

  • زیبایی دومین ملاک مهم:

سادگی نرده‌های قدیمی را به‌هیچ‌وجه نمی‌توان با طرح‌های متنوع حفاظ‌های امروزی قیاس نمود و تأثیر منفی که آنها در نماسازی داشتند را با حضور قدرتمند نمونه‌های جدید در دکورسازی مقایسه کرد.

 

به همین دلیل است که حتی ساختمان‌های تجاری نیز برای افزودن به ابهت و جلوه بنای خود از آنها استفاده نموده و از استحکام و زیبایی این سازه‌ها خود را مستفیض می‌سازند.

 

  • قیمت سومین ملاک مهم:

مدل حفاظ دیواری به علت چیدمان منحصربه‌فردش قادر است، از میلگردهای کمتری در ساختار خود استفاده نماید بدون آنکه از قدرت نگه‌دارندگی و محافظتی آن ذره‌ای کاسته شود، ازاین‌رو اگر قیمت‌های به‌صرفه‌تری را ارائه می‌دهد جای هیچ تعجبی نیست.

نصب حفاظ دیواری

مدل حفاظ دیواری نصابان ماهر می‌دانند که قبل از اجرای پروژه باید به‌طور کامل از محل بازدید به عمل‌آورده و مواد خاص را چون سر درب منازل، موانع مختلف و ... را بررسی کند و نسبت به پروژه، کار خود را با پروفیل کشی سطح کار یا قرار دادن پین‌ها آغاز نمایند تا در انتها کاری یکدست حاصل شود.

 

افراد باتجربه در این زمینه پس از کسب اطلاعات دقیق در مورد سازه ساختمان به جوش دادن قطعات 1 یا 2 متری حفاظ‌ها اقدام نموده و در انتها نیز با در نظر گرفتن پین‌ها و جوش دادن حفاظ‌ها به این پین‌ها کاری مستحکم و عالی را تقدیم می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۷
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی