حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


یکی از راههای حفظ امنیت ساختمان ویلا و یا ملکهای دیگر در برابر سارقان استفاده از حفاظ آهنی روی دیوار میباشد که در ایران بسیار رایج بوده و در مقایسه با سایر سیستمهای امنیتی برای بالا بردن امنیت ملک از قیمت حفاظ آهنی روی دیوار مناسبتر و به صرفهتر است.

 

حفاظ آهنی روی دیوار دارای انواع مختلفی از جمله حفاظ شاخ گوزنی میله ای نیزهای و سیم خاردار میباشد که امروزه با توجه به زیبایی ظاهری نصب سریع و آسان و قیمت ارزان و مناسب آن در مقایسه با سایر سیستمهای امنیتی نمونه شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظهای ذکر شده کاربرد بیشتری دارد.


 
حفاظ روی دیوار


در سالهای اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و نوسان بازار در رابطه با قیمت ارز و مواد اولیه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار هم دائما در حال تغییر بوده و نمیتوان قیمت ثابتی را بیان کرد لذا برای کسب اطلاع از قیمت باید تماس حاصل شود اما به طور کلی عواملی مختلفی را در رابطه با تاثیر بر روی قیمت حفاظ آهنی می¬توان بیان کرد که از جمله آنها به مواردی مانند:


اثر گذاری وزن برروی قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


با اینکه حفاظ ها به صورت متری به فروش میرسند اما باید به وزن هر متر حفاظ نیز توجه داشت چرا که افرادی با استفاده از میلگردهای نازکتر و کاهش پیوستگی شاخهها اقدام فریب مشتری میکنند.


تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


دو نوع جوش الکترودی و جوش دی اکسید کربن برای نصب حفاظها استفاده میشود که جوش با دی اکسید کربن قیمتی بیشتر از الکترودی دارد در بسیاری از مطالب ذکر شده جوش دی اکسید کربن را الزامی داشته و بر این باورند که این جوش استحکام بیشتری نسبت به الکترودی را دارا میباشد اما به این شکل نبوده و در بسیاری از جاها دیده شده که حفاظهای اجرا شده با جوش الکترودی نیز مقاومت لازمه را داشته و شما بر حسب بودجه خود میتوانید نوع جوش را انتخاب کنید.


اثر بخشی نوع رنگ در رابطه با قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


رنگ آمیزی به دو صورت کوره ای الکترواستاتیک و یا رنگ روغنی صورت میگیرد که رنگ کوره¬ای هزینه بیشتری را در بر دارد با توجه به اینکه در آینده نیاز به ترمیم رنگ حفاظ خواهد بود بهتر است برای کاهش قیمت از رنگ روغنی استفاده شود.


اثر تعداد شاخه ها و پیوستگی و متراکم بودن آنها بر روی قیمت حفاظ اهنی روی دیوار

در حقیقت تراکم مربوط به شاخههای اصلی حفاظ میباشد که دیگر شاخههای جانبی به آنها وصل میشوند اگر فاصله مابین شاخههای اصلی زیاد باشد و تعداد شاخههای جانبی کمتر شود یعنی به بیانی دیگر راهی برای عبور از مابین آنها ایجاد شود در این صورت امنیت حفاظ کمتر شده و قیمت حفاظ آهنی روی دیوار کاهش مییابد.


تاثیر ارتفاع حفاظ بر روی قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

 

حفاظ آهنی روی دیوار معمولا از ارتفاع پنجاه سانتی متری تا ارتفاع صد و پنجاه سانتی متری با افزایش بیست سانت بیست سانت وجود دارد که بسته به ارتفاع قیمت حفاظ آهنی روی دیوار متغیر خواهد بود.


 
حفاظ میله ای


همانطور که گفته شد با توجه به وضعیت نوسانات قیمت ارز و بازار شما با در نظر گرفتن عوامل تأثیر گذار بر قیمت حفاظ آهنی روی دیوار میتوانید حفاظ مناسب و با کیفیت را انتخاب نموده و با تماس گرفتن از قیمت روز آن با خبر باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی